poniedziałek, 27 czerwca 2011

Warsaw 2011

 Prosiłam Was wszystkie, a szczególnie Dziewczyny z DT Magnolia żeby trzymały za mnie kciuki, no i chyba trzymały mocno, bo cały wyjazd do Warszawy, Zlot i mój pokaz udały się na medal. Atmosfera była cudowna, spotkałam i poznałam fantastyczne scraperki i kartkomaniaczki, także miłośniczki Tildy:)) Było dużo śmiechu, wydawania pieniędzy :)) , podziwiania zdolnych rączek.  Zaprezentowałam najnowsze stemple i wykrojniki Magnolii, pokazałam możliwości kolorowania stempli Copicami. Niezapomniane wrażenia!!!Tylko czemu czas tak szybko ucieka???
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I asked you all, especially girls from Magnolia DT that kept our fingers crossed for me, well, and probably held strongly, because the  trip to Warsaw and my show went on the medal. The atmosphere was wonderful, I met  fantastic girls, including Tilda lover:)) There was much laughter, spending money:)), admire the talented hands. Presented the latest stamps and dies Magnolia, showed the possibility of coloring stamps with Copic. An amazing experience! But why time is running so fast?













Pozwoliłam sobie podkraść kilka fotek, wybaczcie i dziękuję!

Przypominam o kolejnym wyzwaniu TOMIC!!!

3 komentarze:

  1. It looks like you had a good time :o).
    It´s so nice to meet other people who is addicted to this wonderful hobby!
    So sad it´s to far for me to go!
    Have a nice day Do widzénia.
    Hugs Lillemor

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu po obejrzeniu wspaniałych zdjęć żałuję i to bardzo , że nie mogłam dotrzeć do Warszawy na zlot. Na pewno dużo bym się jeszcze nauczyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie,ze dobrze poszlo, widac,ze bylo wspaniale.az zaluje,ze nie bylam :(

    OdpowiedzUsuń